zaterdag 22 januari 2011

wijziging vliegdatum

Lieve allemaal,

Zoals de meesten van jullie wel weten verblijft mijn moeder sinds 4 januari in Het Hospice te Hellendoorn.

Zij wordt omringd door de zorg van lieve vrijwilligers van het Hospice en dat geeft ons als kinderen een goed gevoel
In de nacht van 13-14 januari kreeg mijn moeder een hersenbloeding en de situatie is zorgwekkend te noemen. Voor mij reden genoeg om de vliegdatum te wijzigen; wanneer ik wel kan vertrekken weet niemand.

Zondag 23 januari om 09.30 uur is de uitzwaaidienst in de Vrije Evangelische Kerk en erg belangrijk voor mij. Mensen zijn druk bezig geweest met de voorbereiding en ik wil graag een opgewekte dienst waar ik mooi aan terug kan denken als ik in Port Elisabeth woon.


Hartelijke groet van Janny

9 opmerkingen:

  1. Hoi lieve Janny

    Ja hoor, Ans en Stef zijn nog wakker :)
    We zijn er zondag.
    Jij ook een goed weekend en sterkte met je moeder

    dikke kus Stef en Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Janny... nog zo´n nachtelijke lezer. Sterkte met je moeder. Lijkt me een mooie dienst zondag, geniet ervan. Heeeeel misschien ben ik erbij, ik kijk nog even.

    En ga je blogs natuurlijk volgen hier.

    Liefs, Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lieve Janny,

    Het moet toch wel moeilijk zijn om zo op twee benen te hinken. Enerzijds de zorgen om je moeder en anderzijds om je vertrek naar Zuid-frika. Ik wens je veel sterkte hiermee. Ik had er morgenochtend bij willen zijn maar zoals je weet wordt de Len-Trophee gespeeld dit weekend en moet ik morgen al om 8 uur beginnen. Ik hoop je voor je vertrek nog te zien. mocht dit niet lukken dan wil ik je een goede tijd in Zuid-Afrika toewensen. Ik zal je volgen via je blogspots. Lieve Janny...ek sal baie aan jou denkie!

    Een dikke knuffel

    Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Janny,

    zal er zeker zijn zondagmorgen. Ben benieuwd naar de uitzwaaidienst.
    Sterkte met je moeder, spreek je morgen.
    p.s. je stuurde vannacht een nieuwe versie van het 3e blog, maar hier zit niets in!

    Tot morgen, groet Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De dingen gaan zoals ze gaan... We zullen er morgenvroeg bij zijn.
    Je ziet het, we volgen je blog nu al trouw terwijl je nog in Nederland bent. Dat belooft wat:)

    Heel veel groet'n,

    Jan en Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Janny,

    Helaas heb ik het vanmorgen moeten missen. Ik was er graag bij geweest.
    Ik hoop dat je een geweldige dienst hebt gehad en dat het weer een dag met een gouden randje was.

    Kus en sterkte,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Janny, Wat een bericht over je moeder. Hoe gaat het met je moeder?
    Het is toch erg heftig als dat gebeurd. Wel fijn dat je in Nederland bent en dat je meteen voor je moeder kunt zijn. Ik heb hetzelfde meegemaakt toen in naar Zuid Afrika zou gaan. Mijn vader kreeg enkele dagen voor mijn vlucht een hersenbloeding. Uiteindelijk heb ik een gesprek met de behandelde arts, paps en mams erbij gehad en heb ik te horen gekregen hoe de situatie was. Mijn vader heeft gezegd dat ik moest gaan. Dat heeft mij de doorslag gegeven om te gaan. Sterkte met het maken van een beslissing. Is knap moeilijk, lijkt me. Ik volg je in je blog.
    Succes, Marieke (LIM Foundation)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Janny,
    Het was een mooie dienst, een goed afscheid.Hopenlijk een aanzet voor velen, dichtbij of ver weg
    gr.Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha lieve Janny!!!
    Je zit inmiddels een paar dagen in Z-Afrika... We hopen dat je alle, zo verschillende gebeurtenissen, een eigen plekje kunt geven. Zóveel verschillende, bijzondere, mooie, maar ook in- en aangrijpende gebeurtenissen in zo korte tijd bij elkaar... Maar je zult er ongetwijfeld ook van genieten daarginds al die bekende mensen, kinderen, plekken terug te zien en je in je nieuwe werk daar te storten. Geniet ervan en laat gauw wat van je horen!!! Liefs, Luut en Sonja

    BeantwoordenVerwijderen