donderdag 13 januari 2011

mijn tweede blog

Ik heb mijn visum!!!!!!!!!

Ik heb mijn visum gekregen; eindelijk heb ik dit belangrijke document in mijn bezit. Zit onderweg in de trein naar huis met mijn paspoort diep weggestopt in de tas.

Heerlijk, heerlijk bijna alles rond……….alleen nog een zonnebril laten maken.

Afgelopen dinsdag in Gouda aan een groep leerlingen iets verteld over

R4L; een actieve groep jongeren die in april voor 4 weken naar Port Elisabeth komen. Het zijn MBVO leerlingen en ze gaan lokalen bouwen bij een van de projecten van R4L.

Deze week vrijgenomen en dat bevalt me prima. Lekker niet op tijd letten en bezig om van verschillende mensen vast afscheid te nemen. Ik moet zeggen dat deze week iedere dag er een met een gouden randje is, maar 11 januari 2011 is wel een hele bijzondere dag voor mij geworden en zal het ook altijd blijven.

Er is een kindje geboren in de familie, haar naam is Charlotte en het mooiste kindje van de hele wereld. Ik had altijd gedacht dat baby’s op elkaar lijken maar dat is absoluut niet waar. Charlotte is echt de allermooiste.

Een beetje blijdschap kunnen we in de familie wel gebruiken, dankzij Charlotte lukt dit ook heel goed. Ook met de andere familieleden die ziek zijn ziet het er allemaal wat beter uit.

Nog 2 weken te gaan en ik kan bijna niet meer wachten maar ik ben een geduldig mens dus ik houd het wel uit J

Maandag de uitzwaaidienst voorbereid met de voorganger en ook de zanggroep is druk aan het repeteren. Ze worden steeds enthousiaster bij het instuderen van de liedjes en ik vind het zo leuk dat ze dit doen.

Ik heb nog steeds een zwerversbestaan en ik moet zeggen dat bevalt me prima. Ik word alleen heel erg verwend maar geniet er wel van; nee het zwerversbestaan is zo slecht nog niet.

Volgende week nog vier dagen werken en dan zit het erop……….!!!!!!!

Lieve groet vanuit de trein van Janny

5 opmerkingen:

  1. Goh juf Janny, you have come a long way! :-)
    Dikke knuf Xio

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Charlotte... alleen haar naam is al mooi en we geloven direct dat zij de allermooiste is.

    Visum binnen!!! M.a.w. Janny kan vertrekken.

    Jan en Ada

    www.adarosman.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel bijzonder om je visum in handen te hebben. Het ziet er indrukwekkend uit en ik vind het ook indrukwekkend wat je gaat doen.
    Bijna zover!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd,Janny, alles lekker rond.
    En ben je nu tante geworden of achtertante?
    Fijn dat het met je zieke familieleden wat beter
    gaat.Kom je nog een keer eten bij ons voordat je
    vertrekt? Fijne dagen gewenst, zwerver!
    Tot gauw!
    Groeten van Henk en Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het visum in handen en veel dagen met een gouden randje...... daar worden we allemaal blij van
    Geniet nog maar lekker van Charlotte, want het aftellen kan nu bijna op 2 handen

    BeantwoordenVerwijderen